čtvrtek 5. července 2012

Tvarohovo-jahodová zmrzlina II.


Druhá varianta tvarohovo-jahodové zmrzliny čili strawberry cheesecake ice cream. Tato varianta je daleko jednodušší a rychlejší na přípravu, než ta předchozí. Všechny suroviny, nejlépe vychlazené z ledničky, se naházejí do mixéru, potom se jen přelijí do zmrzlinovače a je téměř hotovo. Už přidáte jen nakrájené jahody a polámané sušenky, aby připomínala ještě víc cheesecake, a můžete mlsat. Recept je kombinací z několika stránek.

Suroviny
250 g měkkého tvarohu
200 g jahod
180 g kysané smetany
125 ml sladké smetany
100 g moučkového cukru
1 lžíce citronové šťávy


Všechny suroviny rozmixujeme, přelijeme je do zmrzlinovače a dále postupujeme podle návodu k němu.

200 g jahod
60 g sušenek
(použila jsem máslové)

Jahody nakrájíme na menší kostičky, sušenky rozdrobíme a cca 5 minut před koncem míchání oboje přisypeme do zmrzlinovače.

Zmrzlinu můžete vyrobit i bez zmrzlinovače. Připravenou směs nalijeme do uzavíratelné nádoby a vložíme do mrazničky a cca po 30 minutách musíme vždy dobře prošlehat, dokud směs dostatečně nezmrzne.




7 komentářů:

Cucinare con Amore řekl(a)...

Tak tentokrát musím jak jinak než pochválit skvělé a nápadité fotky!!

Madla řekl(a)...

Tak to je supr důpr! A ty kousky sušenek tam vypaddají vážně sexy :-) Že bych místo zamýšleného jahodového sorbetu s bazalkou vyrobila tuhle zmrzku? Všechno doma mám ...
ty mě umíš vždycky tak krásně nalákat!

Maryna řekl(a)...

Jano, díky, ale byla to fuška! Prťata jsem musela uplatit, a to nejen zmrzlinou, aby mi pózovala. :-)

Maryna řekl(a)...

Já hlasuji pro sorbet s bazalkou, protože by mě zajímalo, jaké to je! Ale asi pozdě, co?

Madla řekl(a)...

Tak bohužel než došlo na sorbet, dítko a manžel objevili pracně uschované jahody a zbyla jen malá mistička :-( Ale v pondělí dojdu k trhovcům pro jahodový nášup a ten sorbet bude, obě mé bazalky se v těch vedrech totiž náramně činí :-)

Barča Písecká řekl(a)...

Musím všem doporučit! Zmrzlinu jsem udělala včera a dneska už je všechna snědená :) S konzumací nám pomohla i návštěva, která si kromě plného bříška odnesla také odkaz na tyto stránky...Maryně patří velký obdiv, protože díky ní dokážu i já, čtrnáctiletá holka, připravit plnohodnotná jídla pro celou rodinu. Tak hodně štěstí do další tvorby!

Maryna řekl(a)...

Milá Báro, musím říct, že Tvůj komentář mě upřímně dojal. Moc a moc děkuji a přeji hodně úspěchů v kuchyni a slibuji, že se budu snažit dál přidávat na blog nové recepty.